جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: سود بالای تسهیلات بانکی به متقاضیان علناً یک خلاف دینی و شرعی می‌باشد، لذا امیدواریم که این مشکل و گناه در جامعه برطرف شود و سیستم بانکی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: یکی از خصلت‌ها و ویژگی‌های مردم کردستان، مهمان نوازی آنان است و همین امر زمینه‌ای برای استقبال خوب و ارزنده مردم این خطه از زائران اربعین حسینی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان سنندج افزود: مردم کردستان ارادت ویژه‌ای به خاندان رسول اکرم(ص) دارند و همین امر باعث شده تا از زائران اربعین حسینی به خوبی پذیرایی کنند.

وی به معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: همه ملت ایران امیدوارند دولت جدید بتواند با تلاش و همت خود مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین بیکاری در کشور به ویژه استان کردستان را برطرف نماید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: دین اسلام بسیار نسبت به اعمالی همانند تهمت و افترا حساس است و آن را از گناهان بزرگ می‌داند تا جایی که رسول اکرم(ص) بارها مسلمانان را از تهمت و افترا به یکدیگر بر حذر می‌دارد، زیرا اسلام حفظ کرامت انسان‌ها را از اولویت‌ها می‌داند.

امام جمعه سنندج، خاطرنشان کرد: سود بالای تسهیلات بانکی به متقاضیان علناً یک خلاف دینی و شرعی است، لذا امیدواریم این مشکل و گناه در جامعه برطرف شود و سیستم بانکی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha